(auta) Toyota X Karl Lagerfeld

tmt_news_toyota_c_hr_by_karl_lagerfeld_1

Toyota se rozhodla uctít památku  Karla Lagerfelda, který loni zemřel. Ve spolupráci s jeho stejnojmennou značkou proto vytvořila limitovanou sérii modelu C-HR. Vůz ctí typický Karlův styl, a tak černočernou karoserii zdobí jen decentní bílé prvky.

tmt_news_toyota_c_hr_by_karl_lagerfeld_4
Karl Lagerfeld byl uměleckým ředitelem módního domu Chanel od 80. let. Byl však také kreativním šéfem značky Fendi, a založil i vlastní značku jednoduše nazvanou Karl Lagerfeld. Německý módní návrhář a fotograf vypracoval svůj individuální, snadno identifikovatelný styl, jemuž dominuje černá a bílá. Vysoký, tuhý stojací límec bílé košile se stal jeho poznávacím znamením, stejně jako dlouhé bílé vlasy či černé kožené rukavice.

tmt_news_toyota_c_hr_by_karl_lagerfeld_3
Toyota se rozhodla uctít památku jedné z nejvýraznějších postav módní historie a ve spolupráci se značkou Karl Lagerfeld a jejím prezidentem Pierem Paolo Righim vytvořila auto, které zřetelně odkazuje na charakteristický styl Lagerfelda. Černá karoserie kontrastuje s perleťově bílou střechou a zpětnými zrcátky. Automobil zdobí také další bílé akcenty – přední a zadní spojler, polepy prahů, předních sloupků a linie, které běží od zpětných zrcátek až k zadním sloupkům. Na nich je na bílém pozadí vidět černé logo Karl Lagerfeld.

tmt_news_toyota_c_hr_by_karl_lagerfeld_9

 

Tento logotyp se objevuje také na jiných místech karoserie i interiéru. Efekt zdůrazňují černá hliníková sedmnáctipalcová kola.
Černobílý interiér a stylové doplňky
Design kabiny je rovněž v černobílém ladění. Dvoubarevná kožená sedadla tvoří jednolitý celek s černobílou palubní deskou, jejíž dolní část lemuje kryt z bílého plastu.

tmt_news_toyota_c_hr_by_karl_lagerfeld_8
Ke standardní výbavě limitované série patří zadní LED světlomety, inteligentní klíč, tlačítko Start, dvouzónová klimatizace, velký barevný displej mezi budíky, sedmipalcová dotyková obrazovka na středové konzoli a balíček systémů aktivní bezpečnosti Toyota Safety Sense. tmt_news_toyota_c_hr_by_karl_lagerfeld_7
Automobil v této edici je dostupný pouze v Thajsku a vychází z Toyoty C-HR Hybrid 1,8 s výbavou v nejvyšší verzi. Edice Karl Lagerfeld čítá pouhých 200 vozů. Majitel každého z nich dostane také originální doplňky značky Karl Lagerfeld v celkové hodnotě cca 1400 EUR, včetně kufru, kabelky, čepice a přívěsku na klíče.