(campaign) Berdychovi jsou novými tvářemi Pietro Filipi

PF a Berdychovci 1

Česká módní značka Pietro Filipi představuje na jaro a léto 2019 novou kampaň. Po úspěšném restartu oděvního domu v loňském roce, kdy společnost oslavila již 25. výročí na trhu, přichází s heslem “Když o něco jde, nemá cenu spěchat”. Tvářemi kampaně se stali Tomáš a Ester Berdychovi. 

PF a Berdychovci 2

Krom úspěchu a dlouhotrvajících kvalit podtrhuje spojení Pietro Filipi s Tomášem a Ester Berdychovými důraz na párovost. Kampaň totiž poukazuje, že česká módní značka vyrábí kolekce pro ženy i muže. Páry se mohou oblékat společně a vždy se vzájemně sladit. Vytvoří tak silný tandem.

Když o něco jde, nemá cenu spěchat

Tomáš Berdych začal s tenisem v pěti letech a na kurtu strávil hodiny a hodiny času, než v roce 2004 porazil na olympiádě světovou jedničku Rogera Federera. Slibnou kariéru na čas přerušil kvůli problémům se zády, ale letos je zpět na vítězném tažení k vrcholu světového žebříčku. Na všechno, co stojí za to mít, se totiž vyplatí si počkat.

Ne jinak je tomu i v kolekcích Pietro Filipi. Jednotlivé módní kousky navrhuje interní tým předních návrhářů (Monika Drápalová, Ivana Mentlová, Martha Bryxi, Ana Margarida Dias Machado a Filip Hieke). Proces výroby každého produktu trvá obvykle celý rok. Od prvního nápadu v návrhářově bloku, přes výběr těch nejlepších materiálů na světových veletrzích i všech drobných detailů, až po focení produktů a kampaní a jejich prezentaci na prodejně. “Chceme mít jistotu, že každý krok na cestě do vašeho šatníku proběhne podle nejvyšších standardů,” dodává ředitel oděvního domu.

PF a Berdychovci 4

Kampaň nafotil Branislav Šimončík v Monaku, kde manželé Berdychovi žijí a tráví spolu čas. Vypráví romantický příběh lásky na první pohled – od osudového setkání, přes počáteční nesmělé pohledy, svádění a první společnou noc, až po chvilky plné důvěry, blízkosti a intimity v dlouhodobém spokojeném vztahu.

Foto: Pietro Filipi.