(móda) CZECHOSLOVAK FASHION WEEK

csfw_porizkova_lucierobinson_01

Nový rok 2019 přinese zajímavou novinku v českém módním světě – první edici Czechoslovak Fashion Week, původně Ostrava Fashion Weekend, který s názvem mění i svou podobu, tým a koncept. Cílem Czechoslovak Fashion Week je překročit hranice České republiky, nabídnout lokálním i zahraničním tvůrcům stejné podmínky a zařadit se po bok osvědčených značek týdnů módy, jakými jsou například Copenhagen Fashion Week nebo Tbilisi Fashion Week.

csfw_porizkova_lucierobinson_10

Tváří první edice, která proběhne od 15. do 19. března 2019, se stala top modelka Pavlína Pořízková, o kreativní koncept, kampaň a foto produkci se postarala Lucie Robinson spolu s Veronikou Nastoupilovou, jež vytváří také video kampaň. Novinkou, která v České republice ani na žádném jiném podobném zahraničním eventu zatím nebyla k vidění, bude úplný online streaming celého programu – nejen samotných přehlídek, ale i backstage, rozhovorů a příprav. Projekt vede Jiří Kalfař jako nově jmenovaný CEO, výkonnou ředitelkou pak zůstává Denisa Šuster. Czechoslovak Fashion Week bude probíhat dvakrát ročně.

csfw_porizkova_lucierobinson_05

První edice Czechoslovak Fashion Week proběhne od 15. do 19. března 2019 v Ostravě a nabídne týden nabitý přehlídkami a doprovodným programem v lokacích jedinečných právě pro Ostravu – chybět nebude ani budova bývalého plynojemu GONG v Dolní oblasti Vítkovice. Na místě se představí čeští a slovenští návrháři, ale i zahraniční designéři, etablované značky a noví talenti. Konkrétní jména budou představována již od ledna 2019.

„Na akci pracuje mezinárodní tým, protože jedním z velkých cílů je přivést do Ostravy zahraniční hosty, a to jak novináře, tak celebrity a zejména obchodníky. O PR a guest list se proto stará londýnská i česká agentura“, dodává Jiří Kalfař, CEO Czechoslovak Fashion Weeku, který na akci sám představí svou kolekci na podzim/zimu 2019/20. Nejprve ji ale uvidí publikum na FW v New Yorku, což není špatný kurz.

První tváří Czechoslovak Fashion Week se stala Pavlína Pořízková. „Pavlína symbolizuje myšlenku celého nového módního týdne a změn, kterými prošel. Byť je sama Češkou, má velký přesah do zahraničí a já věřím, že to pomůže přitáhnout zahraniční hosty, kteří tak podpoří nejen lokální, ale i ostatní designéry, kteří se na akci představí“, dodává Kalfař.

Instagram: @czechoslovakfashionweek

Foto: Lucie Robinson