(móda) Luxury Brand Management odhaluje podzimní kampaně svých multibrand butiků

The Brands_1

nský módní prostor The Brands a dámský butik Pařížská 17 concept store představují své podzimní kampaně. Dvě série fotografií stojí ve stejném protikladu jako kontrastující pojetí obou butiku. Obě kampaně nafotil slovenský fotograf Vratko Barcík. The Brands

Kampaň butiku The Brands se naopak inspirovala industriální náladou a estetikou ulice. Fotografie odrážejí naladění zastoupených značek, které klasickou krejčovinu a z ní vycházející pánský šatník míchají se streetwearem.

Největší pozornost je věnována značkám Off-White, Vetements a Balenciaga, jejichž dekonstruované a oversize kousky nastavují trendy pánského odívání. Na streetwear odkazují i printové koláže od Versace a obleky od Dior Homme nebo Alexandera McQueena. Nabídku doplňují například ikonické mikiny Givenchy nebo precizně střižené tepláky z dílny Neila Barretta. 

The Brands_visual

Kampaň dámského multibrandového butiku Pařížská 17 je založena na extravaganci,která se projevuje jak v líčení inspirovaném osmdesátými lety tak dramatickým spojením kousků od značek z portfolia obchodu, avšak stále vyjadřující maximální ženskost. Na fotografiích pořízených v Obecním domě v Praze se setkávají divoké vzory z kolekce domu Versace, jednobarevné modely značky Chloé a oversize kabáty od Balenciagy s koženými šaty od Saint Laurenta a večerními róbami z ateliéru Givenchy. Hlavní hvězdou kampaně je slovenská modelka Jasmina Tatyová.

Parizska17_visual

 Pařížská 17 concept store má v portfoliu značky Alexander McQueen, Balenciaga, Givenchy, Chloé, Jil Sander, Roberto Cavalli, Saint Laurent, Stella McCartney, Tom Ford a Versace

 Styling je prací Daniela Foltýnka a make-up a vlasy zastal Pavel Kortan.