(móda) Novou mezinárodní tváří Baťa je poprvé někdo z Čech

lenny main

Značka Baťa představila novou tvář pro nadcházející rok 2018, kterou se stala zpěvačka Lenny a je to zcela poprvé, co se celosvětovou tváří Bata Global stala česká osobnost.

Spolupráce s Lenny, jejíž mediální popularita úspěšně roste a šíří se po celé Evropě, byla oficiálně oznámena 28. dubna 2018 na akci Bata Fashion Weekend v Miláně. Kromě globální ambasadorské role, zastane i tu lokální – v České republice a na Slovensku.

Značka Baťa, která dlouhodobě podporuje mladé umělce, oslovila Lenny ke spolupráci nejen kvůli její osobnosti a talentu, ale i v reakci na její novou píseň Enemy – v ní se zpěvačka, stejně jako značka Baťa ve své komunikaci, zabývá silnými tématy: podporou ženského sebevědomí a jedinečností každé ženy. Lenny v rámci nové spolupráce vystoupí na akcích Baťa a aktivně se zapojí do celosvětové kampaně s mottem: „Jsem svá & jsem s tím v pohodě“.

lenny

Společnost Baťa působí v takřka 100 zemích po celém světě a každoročně prodá 220 miliónů párů bot, díky čemuž se řadí mezi největší značky obuvi na světě.