(novinky) Kampaně pro pánskou kolekci Louis Vuitton SS 2020 od Virgila Abloha

LAYOUT 440x285 F-MSS20 DP3 INTL_BD
Pro sezonu jaro/léto 2020 si značka Louis Vuitton připravila pět kampaní na pánské kolekce, jejichž cílem je zachytit pozitivní stopu člověka – muže na planetě. První z nich bude mít záhy premiéru. Prostřednictvím těchto kampaní, které vznikly na pěti kontinentech světa, umělecký ředitel pánských kolekcí Louis Vuitton Virgil Abloh zdůrazňuje etiku globálního společenství, harmonickou rozmanitost a multikulturní inkluzivitu, která je vždy přítomna v jeho návrzích pro značku Louis Vuitton. 
LAYOUT 440x285 F-MSS20 DP1 INTL_BD
Kampaně se tematicky odvíjejí od cestování – prazákladní hodnoty značky – a oslavují formativní činy a pocity sdílené muži, včetně mladých, po celém světě, bez ohledu na jejich kulturu či vyznání.
Dějištěm první kampaně na pánské kolekce Louis Vuitton pro sezonu jaro/léto 2020 je africký kontinent. Autorkou snímků je Viviane Sassen. Kampaň vznikala v Tangeru a Chefchaouenu v Maroku – v typické místní scenérii, která je vizuálně rozpoznatelná snad všude na světě. Snímky čerpají z atmosféry kolekce, v níž Virgil Abloh znovuobjevuje již poznané novýma očima: větrná pláž, travnatá duna, barvy západu slunce.
LAYOUT 440x285 F-MSS20 DP5 INTL_BD
Květiny, hlavní motiv sbírky, jsou pojaty skulpturálním stylem. Jako přirozeně se vyskytující metafora vícepočetnosti, květy hrají ústřední roli v kampani po boku modelů a místních obyvatel.
V globalizovaném prostředí slouží idea stopy jako obraz našeho kolektivního vědomí. Když se zaměříme na naši představu o chlapectví – stálém motivu v kolekcích Virgila Abloha pro značku Louis Vuitton – zážitky a výchova v dětství je něco, co máme všichni společné: pouštění draka, trhání lučního kvítí, prázdniny u moře…
Jako křížové opylení květin – svébytné organismy, které neznají hranic a volně se množí – tyto vzpomínky z dětství slouží k tomu, aby nás spojovaly v naší rozmanitosti napříč zeměmi i kontinenty.
LAYOUT 440x285 F-MSS20 DP2 INTL_BD
Foto: Louis Vuitton.