Podzimní MBPFW představí nejsilnější program v historii

Celosvětová kampaň módních eventů Mercedes-Benz na sezónu jaro/léto 2017

Představení nových kolekcí proběhne formou akce „Pařížská Harper’s Bazaar Shopping Night“ v pátek 2. září 2016 od 18 do 22h. Pořadatelé – magazín Harper’s Bazaar a Mercedes-Benz Prague Fashion Week – na tento večer připraví unikátní program. Na obou koncích Pařížské ulice budou postaveny vstupní brány a na vytvořené piazettě před hotelem InterContinental bude hudební produkce – ve speciálním setu se představí Klára Vytisková v hudební dvojici DJ Anche & KLARA. Večer vyvrcholí koktejlem „Acqua di Parma after shopping cocktail“ v restauraci Cantinetta Fiorentina. „Cílem fashion weeku je nabídnout každému zájemci o módu něco. Věříme, že příjemným večerem v Pařížské ulici na módní týden přilákáme nové publikum,“ dodává Loskot.

Celkem se do akce Pařížská Harper’s Bazaar Shopping Night zapojí více než 30 obchodů s butiky v Pařížské, Široké a Jáchymově ulici, které budou mít otevírací dobu prodlouženou do 22h a vlastní program jako představení novinek podzimní kolekce, welcome drink apod.: Louis Vuitton, Dior, Cartier, Prada, Fendi, Bottega Veneta, Tory Burch, Boss Women Store, Boss Men Store, Jimmy Choo, Tiffany & Co., Rolex, Salvatore Ferragamo, COS, Bulgari, Tod’s, Ermenegildo Zegna, Roberto Coin, Bally, Diesel, Carollinum, Nespresso boutique, Pařížská 17, Audemars Piguet, Breitling, Zenith, Rimowa, PINKO, Montblanc, Boucheron, LaPerla, The Brands a Ingredients. Partnery akce jsou Mercedes-Benz, Harper’s Bazaar, Cantinetta Fiorentina a Acqua di Parma. Podrobnosti o akci jsou na webu www.mbpfw.com/shoppingnight/

MBPFW
MBPFW

Designérský showroom ukáže módní kolekce zblízka

Kromě módních novinek v Pařížské ulici se veřejnost může těšit také na „Re-see Showroom supported by Nespresso“ – showroom všech návrhářů a značek, který se po velkém březnovém zájmu bude konat i tentokrát a stejně jako v březnu ho podpoří značka Nespresso. Po skončení přehlídkové části módního týdne se v úterý 7. září od 13 do 19 hodin otevřou dveře The Chemistry Gallery, kde si módy chtivé publikum bude moci prohlédnout všechny nové kolekce zblízka a pod jednou střechou.

13925521_1328938903800269_6497046422191152726_o

Špičku módní scény doprovodí mladé talenty

Potvrzen je již také přehlídkový program zářijové edice Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku. Dvacítka návrhářů premiérově předvede své kolekce na sezónu jaro/léto 2017 v celkem 16 přehlídkových blocích v sobotu, neděli a pondělí 3. až 5. září. Na mole ve speciálně upravených zásobovacích garážích obchodního domu Kotva, který je dalším Fashion Templem, se představí špička české módní scény s etablovanými tvůrci jako Klára Nademlýnská, Monika Drápalová, Kateřina Geislerová, Jakub Polanka, v zahraničí působící Martina Špetlová a Petra Ptáčková, nové módní hvězdy jako CHATTY, LaFormela, Lukáš Macháček či Odivi i nastupující generace tvůrců v podobě studentských přehlídek UMPRUM a rovněž výherci talentové soutěže VAN GRAAF Junior Talent 2016, tvůrčí dvojice Daniela Pešková & Filip Jakab, a výherkyně soutěže Mercedez-Benz Talent 2015 Kateřina Plamitzerová.

Móda z různých úhlů

Kromě přehlídek se na první zářijový týden chystá řada dalších aktivit souvisejících s módou, domácím designem a kreativitou. Na programu je například filmová předpremiéra, módně-právní konference, víkend udržitelné módy, vernisáže, pop-up instalace apod. Doprovodné akce jsou volně přístupné a kompletní program je k dispozici na webu www.mbpfw.com.

Vstupenky na Mercedes-Benz Prague Fashion Week S/S17 jsou k dostání od 1500 Kč na GoOut.cz.