Co přinese příští MBPFW?

#mbcollective Fashion Story 2017 Chapter Three; Amber Valletta und das Concept EQ 

#mbcollective Fashion Story 2017 Chapter Three; Amber Valletta and the Concept EQ

Příští Mercedes-Benz Prague Fashion Week nově také s prezentacemi „see now, buy now“. Tvářemi celosvětové módní kampaně budou topmodelka Amber Valletta a její syn Auden McCaw.

Nadcházející jarní edice Mercedes-Benz Prague Fashion Week nabídne návrhářům a zákazníkům vedle tradičního modelu také možnost prezentace ve stylu „see now, buy now“. Tvářemi celosvětové módní kampaně Mercedes-Benz budou topmodelka Amber Valletta a její syn

Rozšíření platformy o prezentace „see now, buy now“

Příští edice největší domácí přehlídky současné módy Mercedes-Benz Prague Fashion Week, která bude již osmou událostí realizačního týmu pod vedením Lukáše Loskota, nabídne návrhářům nově možnost prezentace ve stylu „see now, buy now“. „Vedle kolekcí prezentovaných se sezónním předstihem, které cílí především na zahraniční trhy, tak dostanou prostor také návrháři, kteří se zaměřují především na domácí klientelu a upřednostňují okamžitý prodej,“ vysvětluje Loskot. Vzhledem k neustálému zrychlování výroby a toku zboží v módním průmyslu aktuálně celé odvětví s modelem „see now, buy now“ experimentuje. „Nadále budou tři dny určené pro návrháře, kteří chtějí prezentovat ve formátu odpovídajícím světovým týdnům módy, a na tyto dny budeme zvát zahraniční tisk a nákupčí. V rámci programu ale bude i prostor rezervovaný pro prezentaci návrhářů, kteří chtějí představit zboží, jež bude okamžitě k dispozici online nebo v kamenných prodejnách,“ upřesňuje Loskot.

Třetí část módní kampaně

Mercedes-Benz pokračuje v celosvětové módní kampani komunikující mezigenerační poselství. Kampaň pracující s hashtagem #mbcollective je třídílný příběh poukazující na talentované osobnosti mezinárodního rozměru. Protagonisty třetí a poslední části kampaně, která umožňuje vlivným osobnostem dneška představit a podpořit klíčové hodnoty pro budoucnost, tvoří americká topmodelka a herečka Amber Valletta a její syn Auden McCaw. Stejně jako v předchozích částech komunikace se zde objevuje vůz Concept EQ, který představuje budoucnost elektromobility ve sportovní, elegantní a udržitelné formě. Topmodelka Amber Valletta dlouhodobě podporuje ochranu přírody a zvířat a jako jedna z iniciátorek projektu A Squared Films se podílela na sérii dokumentů „Driving Fashion Forward“ věnovaných udržitelnosti módy. Ve spolupráci s e-shopem Yoox založila také vlastní značku udržitelné módy Master & Muse. Svého šestnáctiletého syna Audena také systematicky vede k udržitelnému způsobu života. V předchozích částech kampaně, jež běží od března letošního roku, se v režii fotografa a filmaře Luka Gilforda objevili již hudebníci M.I.A a Tommy Genesis a herečka Susan Sarandonová s filmařem Brynem Mooserem.

V rámci cíle společnosti Mercedes-Benz podporovat rodící se módní talenty představuje nová kampaň návrháře, jako je Anna October, Xiao Li, William Fan, Ran Fan a Steven Tai. „Iniciativa #mbcollective je příběhový formát, který prostřednictvím módy zdůrazňuje hodnoty naší značky – hodnoty založené na inovacích, inteligenci, kontinuitě a udržitelnosti. Kampaň podporuje jak naše módní aktivity po celém světě, tak nové talenty v oblasti módního designu,“ vysvětluje Michael Bock, ředitel marketingu divize Sport & Lifestyle ve společnosti Mercedes-Benz Cars.

Nadcházející edice Mercedes-Benz Prague Fashion Week se uskuteční od 16. do 23. března 2018.