(technologie) Unikátní instalace Philips TV na MBPFW

main

Návštěvníky pražského Fashion Weeku ohromila instalace vytvořená z televizí Philips. Hned při vstupu do barokního Clam-Gallasova paláce, který se stal chrámem módy a dějištěm přehlídek pro podzim/zimu 2018, je totiž díky na míru připravenému obsahu a světelným efektům technologie Ambilight naplno vtáhla do jedinečné atmosféry této akce.

Instalace celkem dvanácti televizí s úhlopříčkou 65″ vytváří podmanivou cestu do centra dění a připravuje tak smysly návštěvníků Mercedes-Benz Prague Fashion Week na nezapomenutelnou podívanou. Dojem z instalace je umocněn kreativně zpracovaným obsahem od studia Lunchmeat a světelnými efekty technologie Ambilight, která díky speciálnímu podsvícení ze tří stran obrazovky dokáže překročit její hranice a doslova přenést atmosféru na obrazovce do prostor vstupu Clam Gallasova paláce.

Netradiční spojení barokní architektury a moderního designu televizí pokračuje i ve foyer paláce, kde je umístěna logo stěna tvořená z šesti televizorů OLED s úhlopříčkou 65″, které proměňují obyčejnou černou v černočernou. Kontrast, barva a ostrost jsou umocněny a bílá loga Mercedes-Benz Prague Fashion Week a jeho partnerů na černočerném pozadí ještě více vystupují. Je to vůbec poprvé, co lidé v České republice mohou spatřit model Philips OLED 873, který je na trhu úplnou novinkou.

Phillips

V sobotu 17. 3. měli milovníci módy možnost zhlédnout přehlídku Honzy Černého. Během show se spojila technologie a móda v jedinečné projekci na televizích Philips. Ty se staly důležitým prvkem celé přehlídky, umožnily totiž pozorovat oděv jak v reálném čase a prostoru, tak v digitálně upravené podobě právě na obrazovkách.

Mercedes-Benz Prague Fashion Week je jedinečnou událostí, která podporuje lokální módní tvůrce a spojuje tak ty nejzářivější talenty. Podobně se i Philips TV zaměřuje na domácí evropský design, jak podotýká i hlavní designér této značky Rod White: „Tato akce je pro nás úžasnou příležitostí, jak lidem zprostředkovat zážitek z našich výrobků, které ztělesňují ryze evropský design. Jako jediný výrobce televizí totiž pracujeme s naším lokálním designem a udržujeme tak naše evropské hodnoty.“