Triumf v Cotton Clubu

mdp_andel_000571-flat03

Jedenatřicetiletá Denisa Exnerová, rodačka z pražského Jižního Města, chtěla původně být veterinářkou a povolání modelky se spíše líbilo její mamince. „Když vám někdo v sedmnácti nabídne, že můžete jít dělat za padesátku na hodinu do McDonaldu, nebo si vydělat velký peníze a slušnou formou, je to rozdíl,“ říká Denisa, kterou přímo na ulici objevil známý český fotograf Jaroslav Šimandl a řekl jí, že sice může být česká miss nebo fotit za tisíc korun na den, ale v zahraničí si přijde na několik tisíc eur.

Když se ptáme, co na modelingové poměry nezvykle trojnásobná matka stíhá kromě rodiny a práce, rozesměje se. „Přiznám se, že když skončí můj den, sednu si ráda na gauč, dám si nohy nahoru a jsem ráda, že jsem neošidila děti o čtenou pohádku. A pak si otevřeme víno. Na druhou stranu mi nic nechybí, děti v kombinaci s prací mě naplňují. Nechtěla bych být máma na plný úvazek, ani se věnovat jenom práci.“

mdp_andel_000507-flat02

„Holky, které mají ambice, asi jdou do New Yorku, začínají v patnácti, a možná tolik nejedí, jako já,“ směje se Denisa, která předvádí zejména spodní prádlo. Začínala v Itálii s hodně špatnou němčinou a angličtinou, pak ale vše dohnala a dnes u ní doma kromě češtiny a angličtiny díky příteli zní i italština.

mdp_andel_000508-flat02

Denisa hodně fotí spodní prádlo značek Triumph, Felina nebo Cotton Club. Objevila se i v televizní reklamě Campari, kterou před několika lety
u Litoměřic natáčel americký režisér Joel Schumacher. Fotila také pro aerolinky Etihad a jednou z jejích posledních zakázek před prosincovým porodem byla práce pro italskou značku Kiton. Fotografem byl Francesco Carrozzini, syn šéfredaktorky italské edice Vogue.