Umělecké parfémy Nobile 1942 jsou k dostání už i v Česku

Vavavoom_Nobile 194200002

Ručně vyráběné luxusní parfémy uměleckého parfumářství Nobile 1942 našly své místo v butiku Vavavoom. Na český trh vstupují představením prémiové novinky 1001. Při příležitosti uvedení nové kompozice 1001 a stávající kolekce vůní v Česku navštívili Brno a Prahu zakladatelé uměleckého parfumářského domu Nobile 1942 Massimo Nobile a Stefania Giannino.

Značka Nobile 1942 se hrdě hlásí k hrstce firem, které si své vůně vyrábějí a balí ručně a samy. Svou práci odvádí pečlivě a s plným nasazením. Vedle ryze italských ingrediencí, jako jsou sicilské citrony a florentské kosatce, nakupují vzácné suroviny od dodavatelů, kteří nabízí pouze nejvyšší kvalitu. Tým odborníků v Nobile 1942 neustále vyhledává nové řemeslné výrobce, materiály a exkluzivní pracovní postupy.

Nová vůně z prémiové kolekce parfém 1001 vznikla díky lásce ke knihám, k samotnému procesu psaní a čtení. Čtení se podobá magii. Předává emoci odmítající se nechat lapit v čase a místě, zvěčněnou v jediném slově na stránce knihy, připravenou poskytnout radost kdykoli a kdekoli.

Hlavní roli v kompozici 1001 hraje papyrus, komunikační prostředek par excellence, který se k psaní používal od úsvitu věků až do relativně nedávné minulosti. Vůně se otevírá svěžími, průzračnými kořenitými tóny čerstvého elemi, zázvoru a růžového pepře, které se prolínají se šťavnatým červeným čajem zrcadlícím optimismus a trpělivost ženy, která noc za nocí vypráví dechberoucí nádherné příběhy. Poté nastupuje akord živočišné a ženské růže a smyslné květinové srdce, které je naplněno šafránem a hřejivým extraktem z kurkumy.

Stefania Giannino, umělecká ředitelka značky, o nové vůni Nobile 1942 říká: „Základní myšlenkou vůně 1001 je přesně tento pocit kontinuity, očekávání, svádění slovy. Nikdo nezná svůdnou moc vyprávění příběhů lépe než Šeherezáda, hrdinka Tisíce a jedné noci, která svými pohádkami dokázala okouzlit muže, který ji původně chtěl nechat zabít. Originální verzi této knihy jsem objevila během univerzitních studií arabštiny a úplně jsem se do ní zamilovala. Právě ona mi poskytla prvotní impuls pro vytvoření vůně 1001.“

Kreativní ředitelé značky na vzniku tohoto ryzího parfému spolupracovali s italským mistrem parfumářství, oceňovaným Lucou Maffei, i mistry obalového designu. Celý flakon se koupe ve zlatém prachu a ukrývá se v ručně vyráběném, koženém pouzdře.

Vavavoom_Nobile 194200003

75 ml vůně 1001 v koncentraci Eau de Parfum je možné pořídit za 5900 CZK. Ostatní parfémy z kolekce ve velikosti 75 ml a koncentraci Eau de Parfum lze pořídit za 2800 CZK.

O Nobile 1942

Příběh značky se začal odehrávat v Římě roku 1942, kdy Umberto Nobile otevřel parfumerii nesoucí své jméno, které se stalo synonymem luxusních vůní, a s vervou se pustil do práce, jež se mu stala celoživotní vášní.

Massimo Nobile & Stefania Gianno

Massimo Nobile je třetí generací mužů, jimž se profese snoubící emoce společně s hledáním nejvyšší možné kvality stala osudem. Rodina Nobile od počátku svého podnikání v oboru zvídavě zkoumala různé zvyky, životní styly a kultury, zároveň však nepřestávala jasně cítit zakořenění v zemi mimořádné umělecké tradice. Massimo Nobile pokračuje v italské tradici dokonalé řemeslné práce v oblasti parfémů, zlatnictví a zpracování kůže, a pozdvihuje tím světoznámý italský styl. „Představuji třetí generaci rodiny plně ponořené do světa voňavých emocí. Důležité je, co ve mně zanechala minulost a jak se z ní mohu poučit pro budoucnost. Svět kolem nás protéká rychlostí světla. Cit pro krásu a pro detail a hlad po nových informacích a interakcích jsou ve mně hluboce zakořeněny. Jak něco takového dokážeme vtisknout do prostého výrobku? Snažíme se ze všech sil, abyste to ucítili,“ popisuje rodinné podnikání Massimo Nobile. Jeho životní i obchodní partnerka Stefania Gianno jej doplňuje slovy: „Můj vztah k vůním? Svůj první parfém jsem dostala, když mi bylo 16. Byl to italský parfém Casanova, který měl v osmdesátých letech minulého století obrovský úspěch v zemích Blízkého východu. S Massimem nás spojuje právě vášnivé zaujetí pro věc. Rozmanitost nám pomáhá růst, protože podporuje dialog. Massimovy zkušenosti mi pomáhají řešit problémy. Moje nadšení zas jemu pomáhá věřit projektům, se kterými přicházím. Společně pak dokážeme dosáhnout skvělých věcí.


Foto: Nobile 1942/ArtSpeak PR